התקנת מחסומים לחניונים

מחסום חניה הוא פריט חשוב ביותר בכל כניסה לחניון השייך לבניין מגורים, משרדים, או למתחם ציבורי וזאת כדי לאפשר רק לרכבים מורשים או לרכבים שלקחו כרטיס חניה, להיכנס פנימה.

אפשרויות של התקנת מחסומים לחניונים

קיימים כמה סוגים של מחסומי חניה שפעילותם היא חסימת המעבר בפני מכוניות שלא אמורות להיכנס פנימה. אם מדובר באופציה של התקנת מחסום חניה עבור הדיירים הקבועים במבנה מגורים או במשרד, העינית קולטת את מספר הרישוי של המכונית שמתקרבת למחסום ואם הפרטים האלו קיימים במאגר, המחסום נפתח אוטומטית. אם מדובר בחניון כמו לדוגמה בקניון, לאחר שהנהג לוקח מהמכשיר את כרטיס החניה המחסום עולה כלפי מעלה והרכב יכול להיכנס פנימה. בעת היציאה של הרכב, מתבצעת פעולה זהה עבור המנויים או עבור אלו ששילמו, המחסום נפתח אוטומטית.

יש מחסומים שעולים באופן ישר ואחרים שמתקפלים וזאת בהתאם לגודלה של הכניסה לכל חניון. הפעולה הטכנית של הרמת המחסום מתבצעת באמצעות מנוע חשמלי בגודל הנדרש שמבצע את הפעולה הזו בהתאם לפיקוד הקיים בו.

תכנון של מחסומים לחניונים

הצוותים המיומנים של עמית הינדי שערים, מגיעים לשטח כדי לבחון את הדרישות של ההתקנה הספציפית, או לחלופין הם בוחנים את התוכניות המפורטות של המקום, כדי להחליט על האופציה שהיא המועדפת.

לאחר מכן הם מעבירים הצעת מחיר של התקנת מחסום חניה, אשר כולל את המתקן שעליו ימוקם המחסום, את המנוע בגודל המתאים, מערכת הפיקוד, העינית, ביצוע החיבור לחשמל וכל אביזר נוסף שיש בו צורך בעת ההתקנה.

התקנת מחסומים נעים על מסילה

יש מקומות שעבורם האופציה הטובה ביותר היא שער ארוך מברזל עם מוטות צפופים על פי התקן אשר נע על מסילה בין שני קירות שבונים במיוחד למטרה זו. השער הזה נע פנימה כאשר יש אישור לפתיחה של השער ולאחר שהרכב כולו עבר את המחסום, הוא נסגר וחוזר למצבו הראשוני. מחסומים מסוג זה של עמית הינדי שערים הם כבדים ומתאימים מאד לחסימה של הכניסה ליישובים קטנים כמו מושבים וקיבוצים. כמו כן הם אידאליים עבור מפעלים שמגיעים אליהם מדי יום הרבה מאד רכבים, כולל משאיות כבדות.

האחריות של התקנת מחסום חניה

ההתקנה של מחסום חניה אינה עניין של מה בכך, זו אחריות גדולה להקים מערך טכני שיפעל לאורך זמן תוך שיתוף פעולה של כל האלמנטים האלקטרוניים והחשמליים ותוך הצבת מבנה יציב במיקום הנדרש.

הצוותים המנוסים שלנו עוסקים בכך שנים רבות ולכן הם מבצעים עבודה מקצועית ביותר תוך הקפדה על כל פרט. בהתאם לסיכום, יקבל הלקוח אחריות על חלק מהמוצרים שמרכיבים את המחסום לפרק הזמן שנקבע.

אם אתם מעוניינים בהתקנת מחסום חניה בחניון חדש, או לחלופין להתקין מחסום חניה במקום מחסום קיים שאינו פועל כראוי כיוון שהוא נשחק, השאירו כאן את הפרטים שלכם ואחד המומחים שלנו ישוחח אתכם כדי לקדם את תהליך התכנון וההזמנה של הדגם המועדף עליכם.

 

אולי יעניין אותך גם
התקנת מחסומים לחניונים
מלאו את הטופס
זקוקים לעזרה?
אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן