תיקון שלט לשער חשמלי

אפשרויות של תיקון שלט לשער חשמלי

יש מקרים שבהם השלט לשער החשמלי אינו מגיב או מגיב, אך לא באופן רצוף. במקרים האלו יש לקוחות אשר מזמינים שלט חדש כדי לא לקחת סיכונים ויש הנוהגים לתקן את השלט לשער החשמלי כאשר מחליפים את המתג במתג חדש במעבדות שירות שונות אשר עובדיהן מיומנים בביצוע של תיקון שלט לשער חשמלי. לעיתים מדובר בבעיה קטנה כמו שבר בפלסטיק החיצוני ולכן יש צורך לבצע הלחמה.

שלט לשער חשמלי המיועד לפתוח ולסגור את השער החשמלי בכניסה וביציאה מהחנייה הוא פריט מאד חיוני, כיוון שבלעדיו אי אפשר להיכנס ולצאת מהחנייה, ולכן עליו לפעול תמיד באופן תקין.

כיצד עובד שלט לשער חשמלי?

השלט מעביר קודים על גבי תדרים של רדיו. קוד זה נשלח ומתקבל באמצעות החיישנים אשר קיימים בשער החשמלי. כאשר הקוד מאומת, המנוע מקבל פקודה וסוגר או פותח את השער החשמלי. כאשר מתאימים שלט לשער, סוג השלט, התדר של השער וגם סוג הקוד של השלט חשובים לפתיחה וסגירת השער. שלט אוניברסלי לא תמיד מתאים עבור כל השערים החשמליים ולכן יש לבדוק התאמה מושלמת לאחר ההתקנה של השערים.

התאמת שלט לשער החשמלי

סוג התדר של השלט הוא חשוב ביותר כדי להפעיל את השער החשמלי. שערים חשמליים פועלים בתדרי שידור שונים זה מזה. התדר הנפוץ בישראל הוא: 434 שלט לשער החשמלי ולכן חשוב שהאפקטיביות של השלט תיבדק במועד, כדי לוודא שהוא פועל בהתאם לתדר של השער. בדיקה זו נעשית באמצעות מכשיר ייעודי של טכנאי השערים החשמליים אשר בודקים את סוג התדר של השלט להתאמה מושלמת. כאשר רוכשים שלט חדש. יש הרוכשים שלטים באינטרנט כדי להוזיל את מחירו סוגי השלטים הנפוצים הם שלטים רומיים V2, lift master ו-BFT.

תקלות בשלט לשער החשמלי

אם הסוללה בשלט לשער התרוקנה, אפשר לרכוש סוללות קטנות ולהחזיק אותן בהישג יד כדי שבעת הצורך תבוצע החלפה מהירה.

לעיתים השלט מחליק מהידיים ונשבר. עלות תיקון לשער חשמלי עקב תקלה זו הוא נמוך. ייתכנו גם שברים במעגל האלקטרוני בשל הנפילה של השלט וגם בעיות במגעים של השלט. את תיקון השברים אפשר לבצע בעזרת הלחמה של החלק השבור. לעיתים מחיר התיקון של ההלחמה יקר ואין לכך כדאיות כלכלית ולכן עדיף לרכוש שלט חדש. אם נוצרת בשלט קורוזיה ובמיוחד כשגרים באזורים שסמוכים לים, זה גורם להשבתה של המעגל האלקטרוני. במצב זה יש להשתמש בספריי מגעים לניקוי הקורוזיה או לפנות לטכנאי שערים חשמלי שיבצע תיקון שלט לשער חשמלי שכולל גם ניקוי מאסיבי שלו.

שכפול שלט לשער חשמלי

כדי למנוע תקלות בלתי צפויות ולהיתקע מול שער חשמלי סגור רצוי לשכפל את השלט לשער החשמלי. ניתן להיעזר בטכנאי שערים חשמליים למטרה זו.

כדי לשכפל יש לידע את שם היצרן של השער ותמונה של השלט. הקידוד של השלט המקורי מועתק לשלט החדש, מצמידים את שני השלטים זה מול זה וכך הנתונים של השלט הנוכחי מועברים אל החדש.

אולי יעניין אותך גם
תיקון שלט לשער חשמלי
מלאו את הטופס
זקוקים לעזרה?
אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן