אבטחה בבית – כל הסיבות לבחור בשער חשמלי

בין אם אתם בעלי בית פרטי ורוצים להגביר את התחושה של אבטחה בבית ולתחום את השטח שלכם, או בין אם אתם דיירים חדשים בבניין שרוצים לבודד כניסת דיירים, אתם חייבים אותו, שער חשמלי.

השער החשמלי מאפשר לכם שליטה בשטח, תחושת ביטחון מוגברת, סיכול והורדה דרמטית של סיכויי הגניבה ותחימת השטח הפרטי.
אם בעבר היה נהוג לתחום את שטח החצר בגדר פשוטה כיום המציאות מראה שזה בלתי אפשרי. אחוזי הגניבות והפריצות הולכים ועולים, הם מצריכים התאמה למצב החדש, הם מצריכים התכווננות ומערכות אבטחה ביניהן: אזעקה, שערים חשמליים, קוד כניסה ועוד.

גם אם אנחנו מדברים על בניין מגורים, ברגע שיש שער פעיל, גנב הרכב יעדיף לדלג לבניין אחר שבו השער לא תקין או קל למעבר.
מערכות הבטיחות כיום מגוונות ומאפשרות לכם לבחור את השער המתאים ביותר. יש שערים שנפתחים כלפי מעלה, יש שערים זוחלים שנסגרים לאט ויש שערי גאראז'.

אבטחה בבית עם שער חשמלי

אם לא בשביל המראה היפה, או הרגשת הקידמה, תעשו זאת בשביל הבטיחות. כמו במפעל, בניין יוקרה או מבנה משרדים, השאר החשמלי מאפשר לכם לסנן את הנכנסים.
אתם לא תפתחו לכל אחד שיגיע, אפילו אם זה טכנאי או איש מכירות שדופק על הדלת, או אפילו תרומות, אף פעם לא ניתן לדעת באמת מי מנסה להיכנס לכם לטריטוריה.

לקרובים אליכם אתם יכולים לתת הרשאות פתיחה בדרכים מגוונות שקיימות כיום.

מבחר הפתיחות מקל על התנועה

אתם יכולים לבחור אם תרצו להיכנס לשטח בעזרת שלט, בעזרת צלצול טלפון או אפילו בעזרת עינית שתזהה את לוחית הרישוי ותפתח לכם את השער.
לכל משפחה יש את הנוחות שלה, חלק מהדברים אפשר במקביל, העיקר הוא שהשער יפתח בקלות, ביעילות ובמהירות מרגע שניתנה הפקודה וכמובן, שתהיה לכם אבטחה בבית בעזרת השער.

איך תבחרו את החברה המתאימה להתקנת שער חשמלי?

בעידן החדש יש משמעות גדולה לביקורות והמלצות. במיוחד בתחומים כאלה שלפעמים יש צורך בשירות, השירות הוא המדד העיקרי גם בתחום השערים.
הביקורות בדרך כלל ידברו על טיב השירות, הזמן מאותו הרגע שפתחתם את הקריאה ועד לתיקון התקלה, איכות השירות, פתרון הבעיה, אדיבות והסברים של בעל המקצוע.
בסופו של דבר אתם צריכים מוצר שגם יתאים לכם, עיצובית, בטיחותית וביטחונית, חברה טובה תדע להתאים לכם את השער המדויק בשבילכם שיעשה את העבודה הטובה ביותר.

חשוב לדעת מה היתרונות בכל שער ומה החסרונות, שערים חשמליים הם לא מוצר זול, אך זה מוצר שמחזיק שנים ארוכות ומשרת אתכם נאמנה.
שער איכותי וחכם לא צריך לייצר בעיות בשנים הראשונות, אלו צריכות להיות שנים של שקט תעשייתי.
עם זאת, השער נתון לונדליזם, הוא נמצא בחוץ אז גם חיות בר לפעמים עלולות לפגוע בחלקים שלו ולכן יש צורך בשירות החלפה ותיקונים.
בשירות מסוג זה הדגש הוא על מהירות השירות, טיב השירות ואיכות החלפים. חברה בתחום השערים החשמליים חייבת לענות על שלושת הפרמטרים, הם יהפכו את הלקוחות למרוצים גם לאחר שנים ארוכות.

תעשו לעצמכם טובה, קנו שער חשמלי, הכניסה לשטח הבית תהיה מהירה, קלה ובטוחה.

אולי יעניין אותך גם
אבטחה בבית
מלאו את הטופס
זקוקים לעזרה?
אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן