אופציות של שערים חשמליים

שערים חשמליים הם חלק מעיצוב השטח ההיקפי שנועד לספק הגנה וביטחון לבתים, ישובים, מפעלים ועסקים. הם מהווים גם אלמנט עיצובי ולכן אפשר לבחור שערים במגוון סגנונות, צורות ואמצעי הפעלה.אצלינו תוכלו למצא המון אופציות של שערים חשמליים.

אופציות של שערים חשמליים – כל סוגי ההתקנה

התקנת שער חשמלי היא פעולה שמתבצעת על ידי צוותים מיומנים בעלי ידע וניסיון רב בתחום זה .זו הסיבה שחשוב לקבל המלצות של לקוחות שונים כדי לדעת אם הם היו מרוצים מאיכות העבודה ומאיכות ההתקנה. בשיחה עם הגורמים המקצועיים רואים יחד מהם הצרכים הספציפיים של השער הנדרש: באיזו כניסה הוא נמצא, האם לבית פרטי, לחניון, או כניסה לישוב? כמה אנשים אמורים להיות מורשים לפתוח אותו ומה תדירות הפתיחה הצפויה שלו? מה גודל השער הרצוי ומה החוזק הנדרש? באיזה עיצוב הוא אמור להשתלב? מענה מראש לשאלות אלו, יסייע לבחור מבעו אופציות של שערים חשמליים, את השער החשמלי המתאים ביותר ובאיזו טכנולוגיה נכון להשתמש לפתיחתו.

בטחון 

שער חשמלי בכניסה לכל מקום שבו הוא מותקן, נועד להגן על מה שנמצא בשטח מצידו השני, ולאפשר רק למורשים להיכנס דרכו. זאת על ידי הרשאת כניסה מראש בטכנולוגיה שנבחרה. אם מדובר בישוב, בכל קיבוץ ומושב יש שער חשמלי גדול שמאפשר לרכבים לעבור דרכו רק על ידי הקשת קוד הכניסה, וכך הוא מקנה בטחון לתושבים בעיקר בשעות הלילה שלא ייכנס מי שלא גר או מתארח בישוב.

במפעלים ובבתי עסק, ישנם אופציות של שערים חשמליים ובכולן השער מגן על הסחורות והציוד יקר הערך, כדי למנוע גניבות בעיקר בשעות שבהן המפעל סגור ואינו עובד, כמו לילות או סופי שבוע. בבתים פרטיים מדובר על בטחון בני הבית, כך שלא ייכנסו זרים לשטח המקיף את הבית ויחדרו לפרטיות בני הבית.

סגנון – רק לבחור מבין המון אופציות של שערים חשמליים

מאחר ושער הוא גם פריט עיצובי, התקנת שער חשמלי דורשת גם בחירת שער שעיצובו משתלב עם העיצוב של ההיקף הכללי. ישנם שערים בסגנונות שונים שמותאמים לפי הצורך – שערים לבתים פרטיים, לכניסה לישובים, לחניונים, למפעלים. השער יכול להיות קטן או גדול מאוד, מכאן גם ייגזרו החומר ממנו יהיה עשוי, צורת הפתיחה שלו (דחיפה או הזזה על מסילה), רמת האטימות של השער (אטום לגמרי או סורגים). אפשר לבדוק גם שילוב של שילוב אלמנטים עיצוביים נוספים בשער כמו קישוטים, פרזול, שילוב זכוכית, עץ וכו'. בסוף אפשר יהיה לבחור צבע לשער וחשוב להקפיד על צבע איכותי שיהיה עמיד בפני נזקי מזג האוויר בארץ.

טכנולוגיה

חלק מהגדרת הצורך של השער היא מי צריך להשתמש בו עם הרשאת פתיחה ובאיזו תדירות. לפי הצורך ייבחר המענה הטכנולוגי לפתיחת השער. אם זה שער של ישוב או מפעל גדול, והרבה מאוד אנשים צריכים להיכנס דרכו פעמים רבות במהלך היום, נכון יהיה להשתמש בפתרון של חיוג לכמה מרכזי שפותח את השער אוטומטית. במקרים של כמות נכנסים מצומצמת יותר, כמו עסק קטן או בית פרטי, נכון יהיה להשתמש בפתרון של לוח קודן עם סיסמא ידועה לנכנסים ואינטרקום פנימי. במקרה של חניון, הפתרון הטכנולוגי הוא שלט פיזי שפותח את השער כשמתקרב אליו הרכב, לנוחות הנהג.

 

אולי יעניין אותך גם
אופציות של שערים חשמליים
מלאו את הטופס
זקוקים לעזרה?
אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן