מחסום חניה מחיר

מחסום חניה הוא מוצר חשוב ביותר הן בחניונים שקיימים בבנייני מגורים, בנייני משרדים, קניונים, מוסדות ציבור ועוד.

החלטה על התקנת מחסום חשמלי

יש כמה אופציות של התקנת מחסומים חשמליים וזאת בהתאם לסוג שהוא המתאים ביותר לשטח הקיים. שיטת העבודה היא להזמין לחניה את אחד המומחים של עמית הינדי שערים, כדי שיראה את המרחב הקיים ואת האילוצים בשטח. כמו כן הוא יקבל מידע על צפי ההפעלה של המחסום, אם ההפעלה תהיה רבה מאד לאורך כל שעות העבודה מה שמצריך מחסום מאסיבי ביותר, או מדובר במחסום שיעבוד רק כמה פעמים בכל שעה.

בהתאם לכך יוסקו מסקנות ותוגש ללקוח הצעת מחיר שהיא תואמת את הצורך, על פי המידה הרצויה, תוך מתן עלויות של האלמנטים המהותיים כמו מנוע בגודל מסוים, מחסום חניה מחיר, עינית, התקנה הכוללת לא אחת חיבור באמצעות חיבורי פלדה יציבים, או יציקה בחלק התחתון של המחסום. אנשי המקצוע יסבירו ללקוח את היתרונות וגם את החסרונות של כל אחת מהאופציות כדי שהלקוח יקבל את ההחלטה על האפשרות שנראית לו המיטבית עבורו.

קביעה של מחסום חניה מחיר

מחסום חניה חשמלי הכולל זרוע,  קיים באופציה של זרוע לכל כיוון נסיעה, או זרוע אחת לשני הכיוונים. זרוע זו עולה ויורדת על פי הצורך כאשר העינית שהיא עין פוטו אלקטרונית מותאמת לצורך זיהוי תנועה רואה רכב נכנס או רכב יוצא. הפעולה מתבצעת בהרמת הזרוע עם הגעת המכונית ובהורדת הזרוע רק לאחר שכל הרכב עבר את פס המחסום. יש זרוע מעוגלת, זרוע מתקפלת ולאחר מכן מתיישרת וחוזרת למקומה.

המומחים של עמית הינדי שערים מעבירים ללקוח מחסום חניה מחיר הכולל את מלוא העלויות ואת מועד ההתקנה. לאור המיומנות הרבה של הצוותים, ההתקנה מתבצעת באופן מקצועי ביותר עד ההשלמה שלה תוך ביצוע בקרה בתום העבודה.

בחניונים ציבוריים לאופציה של מחסום חניה מחיר יש גם תפקיד נוסף והוא הצגת כרטיס המנוי לחניון שמאפשר את הרמת המחסום וכניסה פנימה, או לחלופין שליפה של כרטיס חניה כמו לדוגמה בכניסה לקניון או לבניין משרדים וזאת כדי שהנהג ישלם עבור החניה בסיומה.

שערים חשמליים

יש מקומות כמו בכניסה למושבים, יישובים קטנים יחסית, מפעלים גדולים, נמל ימי ועוד, שבהם השיטה של מחסום חניה מחיר אינה פונקציונלית ולכן בוחרים בייצור של שערים קונזוליים אשר נעים על מסילה ימינה או שמאלה על פי האפשרות בשטח. בדרך זו הרכבים שמגיעים לכניסה נכנסים פנימה או יוצאים החוצה. לאחר שהעינית רואה שמלוא גודלו של הרכב יצא או נכנס, במיוחד אם מדובר במשאית ארוכה, השער נע ונסגר.

אפשרות נוספת שמתאימה בעיקר לבתים פרטיים היא שערי כנף. אופציה זו יכולה להתבצע עם כנף אחת או עם שתי כנפיים אשר נעות פנימה והחוצה בהתאם לגודלו של המקום.

אם אתם מעוניינים לרכוש מחסום חניה, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשמח לשוחח אתכם בהקדם.

 

 

אולי יעניין אותך גם
מחסום חניה מחיר
מלאו את הטופס
זקוקים לעזרה?
אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן