מחסומי חניה בחניונים

אחת הבעיות המשמעותיות שמטרידות את התושבים בישראל היא נושא החניה. כשהם מגיעים הביתה בשעות הערב לאחר יום עבודה מתיש הם מעוניינים שתהיה להם חניה פרטית שבה הם יוכלו להחנות את הרכב ולהגיע לביתם. אך במקומות רבים נושא החניה אינו מסודר ולכן קיימת חשיבות לבצע פרויקט של התקנת מחסום חניה לנוחותם של הדיירים.

מחסומי חניה בחניונים

כאשר מדובר בבניין מגורים, המומחים של עמית הינדי מתכננים את הפרויקט וממקמים את המחסום במקום שיהיה בעל הגישה הנוחה ביותר בעת הנהיגה. רצוי שיהיה זה שטח מישורי ולא בעלייה שמקשה על הנהגים אם הם צריכים לעצור בכניסה.

המחסום פועל באמצעות מנוע שתפקידו הוא להרים את המחסום כאשר מתקרב רכב מורשה על פי לוחית הרישוי שלו. העינית שמותקנת בצידו של המחסום עוקבת אחר כניסת הרכב ולאחר שהרכב עבר את המחסום, העינית מעבירה פקודה לסגירת המחסום. זאת כיוון שהמטרה היא שרק הרכבים המורשים ייסעו פנימה ואילו רכבים אחרים ייחסמו באמצעות המחסום ולא יוכלו להמשיך פנימה.

בדרך זו נשמרת החניה שנותבה עבור כל אחד מהדיירים. ברוב המקרים מדובר במיקום ספציפי שנשמר עבור כל אחד מהם ובמקצת מהחניונים יש גם הרבה חניות פנויות וכל אחד חונה בחניה שנוחה לו על פי ההיצע בעת ההגעה שלו.

מקצועיות בעת ההתקנה

התקנת מחסומי חניה בחניונים אינם עניין של מה בכך ולכן הצוותים המקצועיים של עמית הינדי מקפידים על כל צעד בעת ביצוע פרויקט זה. בכל מיקום ההתקנה תואמת את תנאי השטח ולכן יש להתאים את הביצוע לכך. המומחים נעזרים בכלי העבודה הנדרשים, ובמידת הצורך מבטנים את הציוד כך שהוא יהיה מקובע לקרקע. כמו כן הם מחברים את המנוע בגודל המתאים על פי היקפי העבודה המתוכננים של מנגנון זה.

מחסומי חניה בחניונים גדולים

כשמדובר בחניונים גדולים של בנייני משרדים, מקומות ציבוריים או קניונים, מבצעים בדרך כלל התקנה של כמה מחסומי חניה בחניונים כיוון שיש כמה כניסות וכמה יציאות לאור הכמות הגדולה של הרכבים שמגיעים אליהם מדי יום.

במקומות האלו יש בדרך כלל בעלי רכבים שרוכשים מנוי ולכן עם הגעת הרכב שלהם לשער, המחסום עולה מיד כלפי מעלה ומאפשר כניסה נוחה ומהירה. לעומת זאת אם מדובר בנהגים המגיעים באקראי לחניון זה, הם אמורים לעצור בכניסה למחסום, לשלוף כרטיס כניסה אוטומטי ורק לאחר מכן המחסום ייפתח עבורם.

לאחר השהות בחניון, אפשר לשלם עבור החניה באחת מהעמדות או באמצעות שירות כמו פנגו. לכן בעת ההגעה לנקודת היציאה החיישן של מחסומי חניה בחניונים קולט שבוצע תשלום עבור רכב זה ולכן המחסום מורם מידית כדי לאפשר זרימה מהירה של רכבים אל היציאה.

אם גם אתם מעוניינים לקבל מידע על מחסומים לחניה, הגעתם למקום הנכון. אתם מוזמנים לשוחח אתנו ולשמוע את כל הפרטים.

אולי יעניין אותך גם
מחסומי חניה בחניונים
מלאו את הטופס
זקוקים לעזרה?
אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן