שערים חשמליים בכניסה לבתים פרטיים

מגורים בבתים פרטיים מחייבים את בעלי הנכסים בהקפדה בשמירה על ביטחונם של בני הבית. זו הסיבה שהם מזמינים שערים חשמליים בכניסה לבתים פרטיים, כדי ליצור הגנה מיטבית.

האפשרויות של שער חשמלי

בשנים האחרונות רוב הלקוחות מעדיפים התקנה של שער חשמלי שהוא עשוי מאלומיניום איכותי וזאת לאור היתרונות הרבים של חומר זה, כמו העובדה שאין צורך בתחזוקה שוטפת ואפשר ליהנות מהשער שהוא בטיב מעולה לאורך שנים רבות.

בעבר רכשו גם שערי ברזל ועץ אך לאחרונה השימוש בהם קטן וזאת לאור התחזוקה שיש לבצע פעם בשנה והעובדה שהשער משנה לא אחת את נראותו כמו היווצרות של חלודה בשערי ברזל וחרקים שתוקפים את העץ.

תכנון שערי אלומיניום

לתכנון ההתקנה של שערים חשמליים בכניסה לבתים פרטיים יש כמה שלבים. בתחילת הדרך המומחים של עמית הינדי מגיעים לשטח ובוחנים את המקום כדי לקבוע את המיקום שהוא הנכון ביותר עבור התקנת השער. העובדים מבצעים מדידה מדויקת ולאחר מכן מעבירים את הנתונים למפעל לצורך ייצור השער במידות המדויקות כך שההתאמה תהיה אבסולוטית.

בשלב ההתקנה, הצוותים מקבעים את השער באמצעים שונים על פי הצורך כמו בטון ואמצעי פרזול מברזל כדי שהשער יישאר יציב ולא ייפול חלילה. בתום ההתקנה, מתבצעת ביקורת מקצועית ורק לאחר קבלת האישור לתקינות המערכת, יש אפשרות להפעיל אותה.

ההרכב של שערים חשמליים בכניסה לבתים פרטיים

שער חשמלי ממוקם סביב כל השטח של הבית הפרטי ויוצר גבול טבעי בין הבית הפרטי לבין הבתים של השכנים מצפון ומדרום. יש חלק אחד שהוא שער הכניסה לבית וכולל את המעבר עבור הולכי הרגל. השער נפתח באמצעות הקלדת הקוד הסודי הנכון באינטרקום המתוחכם. מי שאינו יודע את הקוד, מצלצל בפעמון ובני הבית רואים את פניו ופותחים עבורו את השער או לא פותחים אותו אם מדובר באדם זר ולא מוכר.

ההמשך של הגדר מוביל לשער נוסף והוא שער החניה. יש כמה סוגים של שערים וסביב כל בית פרטי מקימים הצוותים של עמית הינדי את האופציה המיטבית התואמת את האפשרויות בשטח. יש שערים שהם נגררים על מסילה ולכן הם נעים פנימה והחוצה עד השלמת המעבר של כל הרכב לחניה או ממנה. יש גם אפשרות של פתיחת שער החניה באמצעות שער כנף הנפתח ונסגר על פי הצורך, או לחלופין שני שערי כנף שאחד מהם משמש לכניסה והשני משמש ליציאה.

לאור הצורך העצום בביטחון של בני הבית ובמיוחד בשעות שהן בילדים נמצאים לבד ובלילה, יש חשיבות לשיוך מערכת התראה הכוללת מצלמות ואזעקה בסמוך לשערים.

אם אתם עוברים בקרוב לבית פרטי ומתקשים בקבלת ההחלטה לגבי הזמנה של שער חשמלי, דברו אתנו והיועצים שלנו ישמחו לתת לכם הכוונה מקצועית וכך יהיה לכם קל יותר לקבל את ההחלטה וליהנות מהתקנה של שערים חשמליים של עמית הינדי שהוא ברמה גבוהה.

 

אולי יעניין אותך גם
שערים חשמליים בכניסה לבתים פרטיים
מלאו את הטופס
זקוקים לעזרה?
אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן