שער חשמלי סביב הבית וחשיבותה של הנראות החיצונית

לכל בית, וביחוד לבית פרטי, יש נראות פנים הבית אבל גם נראות חיצונית, שהיא הדבר הראשון שרואים כשמגיעים אל הבית וחשוב להשקיע גם בה. אלמנטים שונים כמו גדרות, פרגולות, חיפוי קירות, שער חשמלי סביב הבית, יוסיפו מראה יוקרתי וייחודי לבית.

גדרות

בית פרטי בדרך כלל מופרד מהבתים הסמוכים אליו על ידי גדר היקפית שיכולה להיות בגבהים שונים לפי קירבת הבתים הסמוכים. הגדר יכולה להיות משולבת מחלק תחתון של אבן או בטון למטרת בטחון ופרטיות, ומחלק עליון דקורטיבי יותר שמורכב על החלק התחתון ויכול להיות בנוי מאלומיניום, עץ או מתכת, ולכלול פריטי עיצוב נוספים בצורות שונות. יכולות להיות גדרות ושער חשמלי סביב הבית המיועדים לחלקים שונים בשטח החיצוני של הבית כמו לגינה או לבריכה.

שער חשמלי סביב הבית

התקנה של שער חשמלי סביב הבית הפרטי היא דבר בסיסי ביותר כדי לשמור על בטחון בני הבית ולאפשר להם פרטיות מרבית. נכון להתקין שער חשמלי גם לכניסת הולכי הרגל וגם לכניסה לחנייה. השערים צריכים להשתלב עיצובית בגדר ההיקפית של הבית ולהיראות חלק ממנה. אפשר לבחור עיצוב לשער חשמלי מבחינת סוג החומר, שילוב חומרים נוספים, צבע ואלמנטים של קישוט.

פרגולות מאלומיניום

כדי להרחיב את השטח המקורה מחוץ לבית ולאפשר עוד אזורי ישיבה וחנייה מוגנים מגשם ושמש ישירה, כדאי להתקין פרגולות. כיום אפשר להתקין פרגולות אלומיניום תלויות או חשמליות נגללות שניתן לשלוט בפתיחתן וסגירתן לפי הצורך. הן לא קבועות ולכן מראה השטח החיצוני של הבית יכול להשתנות כרצוננו.

אם רוצים להפוך את הגינה לאזור ישיבה מוצל, קל לעשות זאת בלחיצת כפתור בשלט מיוחד. הפרגולות גם מגינות על הציוד הנמצא בגינה ועל הרכב בחנייה שאינה מקורה, מפני נזקי מזג האוויר. ישנן פרגולות מחומרים שונים, עם התקנה קבועה או משתנה, במגוון גדלים וצורות עיצוב כדי שישתלבו במראה העיצובי הכללי של הבית וסביבתו.

שער אלומיניום סביב הבית

כדי לקבל מראה יוקרתי ואסתטי, אפשר לבצע חיפוי לקירות הבית החיצוניים על ידי אלומיניום. אפשר לשלב אלמנטים מחומרים נוספים כמו קרמיקה, אבן וכו'. החיפוי שומר על עמידות וחוזק הקיר החיצוני, מגן עליו מרטיבות ומנזקים, והוא אלמנט עיצובי ייחודי ומרשים ביותר. ניתן גם לצבוע את הקירות בשליכט צבעוני שמעניק גימור מעניין ונראות ייחודית לבית.

מעקות

מעקות הם בראש ובראשונה אלמנט בטיחותי ולכן הם חייבים להיות תקניים ואיכותיים וחשוב שיותקנו רק על פי ההנחיות המוקפדות בנושא זה. מעקות אפשר לשלב גם בתוך הבית בגרמי מדרגות פנימיים, אבל לרוב הם נמצאים בנראות החיצונית של הבית. במדרגות הכניסה אל הבית, במרפסות, בירידה לגינה או לבריכה. חשוב שהמעקה יהיה נוח לאחיזה כי מטרתו לעזור ולמנוע נפילות מיותרות, ולא חלק מדי שעלול לא לספק יציבות כשיורד גשם. מעקה יכול להיות גם מזכוכית שקופה חסינה ולתחום בריכה או אזור בגינה.

 

 

אולי יעניין אותך גם
שער חשמלי סביב הבית
מלאו את הטופס
זקוקים לעזרה?
אנחנו כאן בשבילך!

מלאו את הפרטים לקבלת ייעוץ חינם

דילוג לתוכן